1 week al - Reisverslag uit Badia Polesine, Italië van Huub Hoeksema - WaarBenJij.nu 1 week al - Reisverslag uit Badia Polesine, Italië van Huub Hoeksema - WaarBenJij.nu

1 week al

Blijf op de hoogte en volg Huub

03 Februari 2014 | Italië, Badia Polesine

Zo week 1 zit er al weer op.

Deze week was dus mijn eerste school week. De school ziet er een beetje heel erg uit als een ziekenhuis van buiten. En als je naar de gang van de labaratoria loopt krijg je toch echt het gevoel dat je in 1 of ander Human Test Center zit. Maar ondanks het uiterlijk is dit toch wel een leuke school, dit komt vooral voor de mensen. En de schooltijden (vooral s middags altijd half 2 uit). Het valt mij wel op dat de gymzaal echt geweldig is. Ik wou dat wij zn gym zaal hadden op school. Mooie houten vloer, goeie baskets etc.

Na een week school, was het eindelijk weeken. Voor mij tenminste. Nicollo moet ook op zaterdag naar school en ik niet :-). Zaterdags avond ben ik mee gegaan naar Nicos volleybal wedstrijd. Daarvoor nog ijsgegeten terwijl het hier maar een paar graden warmer is dan in Nederland ondanks dat, was het wel het lekkerst ijs dat ik ooit gegeten heb (op Ben and Jerrys na dan). Maar goed, na de wedstrijd die Nico weer verloor, zijn we met het hele team naar de mac geweest. Heb me daar helemaal vol gestopt (ik had al meer dan 5 uur niks gegeten).

Zondags heb ik eigelijk niks bijzonders gedaan. We hebben nog met de hele familie een film gekeken die volgens mij the secret of ... heet, kan nu niet meer op die naam komen maar, wat is dat een goeie film zeg. Echt een aanrader. Voordat ik naar bed ben gegaan heb ik eerste nog snel alle kaarten doorgelezen die ik op mn verjaardag heb gekregen. Ik wil iedereen bedanken voor degene die een kaart gestuurd heeft.

Nou dit was mijn week. Volgende week maandag zal ik wel weer een nieuw deel schrijven. Laterz

  • 03 Februari 2014 - 15:08

    Mama:

    He Huub,
    Wat leuk om te lezen over school en wat je in het weekend zoal beleeft. Tot vanavond op de Skype.

    Mama

  • 03 Februari 2014 - 15:20

    Titia :

    he huub,

    leuk om te lezen dat het je bevalt in italie.
    Ja dat ijs daar kun je straks zeker niks van meenemen, smelt jammer ik had het graag willen proeven.
    Veel succes deze week

    `Gr Je tante

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Huub

Actief sinds 14 Jan. 2014
Verslag gelezen: 339
Totaal aantal bezoekers 4762

Voorgaande reizen:

25 Januari 2014 - 19 April 2014

Italië voor 3 maanden

Landen bezocht: